Klachten

Als u klachten of opmerkingen heeft, stelt deze dan gerust in onderstaand formulier.

Wij doen er alles aan om uw bezoek aan PoliDirect zo comfortabel mogelijk te laten verlopen. Bij alle onderdelen in onze organisatie werken we volgens vaste richtlijnen. Op die manier weten we zeker dat iedereen op dezelfde manier werkt en kunt u vertrouwen op kwalitatieve en veilige zorg.

Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent, dat er iets misgaat of dat u een naar gevoel heeft na een afspraak. Dit horen wij dan ook graag. Bel ons op 088 888 45 55 of vul onderstaand formulier in. Zo komen we in contact en kunnen we samen met u kijken naar de beste oplossing, indien mogelijk.

In ons privacyreglement leest u hoe wij met uw gegevens omgaan. Bij het invullen en verzenden van onderstaand formulier gaat u hiermee akkoord.

Heeft u geen klacht, maar wilt u wel met ons in contact komen? Kijk dan op onze contactpagina of bel ons!

Wat gebeurt er met uw klacht?

Afhankelijk van de klacht wordt er door de betrokkene(n), diens leidinggevende, klachtencommissie en klachtenfunctionaris naar gekeken. Er wordt zo goed mogelijk naar u geluisterd. Vervolgens proberen wij uw klacht uiteraard naar tevredenheid op te lossen.

Lees meer over dit proces en de weg die uw klacht aflegt in ons klachtenreglement.

Klachtenformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Start typing and press Enter to search