Heeft u een verbeterpunt of een klacht?

Wij doen er alles aan om uw bezoek aan PoliDirect zo comfortabel mogelijk te laten verlopen. Bij alle onderdelen in onze organisatie werken we volgens vaste richtlijnen. Op die manier weten we zeker dat iedereen op dezelfde manier werkt en kunt u vertrouwen op kwalitatieve en veilige zorg.

Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent, dat er iets misgaat of dat u een naar gevoel heeft na een afspraak. Dit horen wij ook graag. Vul in dit geval het onderstaande formulier in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om samen met u te kijken naar de beste oplossing (indien mogelijk).

  • DD dash MM dash JJJJ
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wat gebeurt er met uw suggestie of uw klacht?

Afhankelijk van de klacht wordt er door de betrokkene(n), diens leidinggevende, klachtencommissie en klachtenfunctionaris naar gekeken. Er wordt zo goed mogelijk naar u geluisterd. Vervolgens proberen wij uw klacht uiteraard naar tevredenheid op te lossen.

Lees meer over dit proces en de weg die uw klacht aflegt in ons klachtenreglement.

PoliDirect werkt samen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris (www.jazorg.nl) en de geschillencommissie ZKN (www.zkn.nl/klachten).

Klachtenformulier

  • DD dash MM dash JJJJ
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Start typing and press Enter to search