Klachten

Bij alle onderdelen in onze organisatie werken we volgens vaste richtlijnen. Zo weten we zeker dat iedereen op dezelfde manier werkt en kunt u vertrouwen op kwalitatieve en veilige zorg.

Wij doen er alles aan om uw bezoek aan PoliDirect zo comfortabel mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Dit horen wij dan ook graag. Als u vragen of opmerkingen heeft, stelt deze dan gerust in onderstaand formulier.

In ons privacyreglement leest u hoe wij met uw gegevens omgaan. Bij het invullen en verzenden van onderstaand formulier gaat u hiermee akkoord.

Wat gebeurt er met uw klacht?

Afhankelijk van de klacht wordt er door de betrokkene(n), diens leidinggevende, klachtencommissie en klachtenfunctionaris naar gekeken. Er wordt zo goed mogelijk naar u geluisterd. Vervolgens proberen wij uw klacht uiteraard naar tevredenheid op te lossen.

Lees meer over dit proces en de weg die uw klacht aflegt in ons klachtenreglement.

Klachtenformulier

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Start typing and press Enter to search