Klachten

Bij alle onderdelen in onze organisatie werken we volgens vaste richtlijnen. Zo weten we zeker dat iedereen op dezelfde manier werkt en kunt u vertrouwen op kwalitatieve en veilige zorg.

Wij doen er alles aan om uw bezoek aan PoliDirect zo comfortabel mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Dit horen wij dan ook graag. Als u vragen of opmerkingen heeft, stelt deze dan gerust in onderstaand formulier.

In ons privacyreglement leest u hoe wij met uw gegevens omgaan.

Wat gebeurt er met uw klacht?

Afhankelijk van de klacht wordt er door de betrokkene(n), diens leidinggevende, klachtencommissie en klachtenfunctionaris naar gekeken. Er wordt zo goed mogelijk naar u geluisterd. Vervolgens proberen wij uw klacht uiteraard naar tevredenheid op te lossen.

Lees meer over dit proces en de weg die uw klacht aflegt in ons klachtenreglement.

Heeft u een vraag of opmerking?

Start typing and press Enter to search